maanantai 18. syyskuuta 2017

arkea arkea

Heippa! Mulla lähti juuri kolmas viikko opiskellen käyntiin, ja pian täällä on oltu kuukausi. Nyt voin sanoa, että oon tottunut arkeen täällä ja pää on kasassa. Olihan se nyt vähän hakemista aluksi, kaikki. Arjen luominen näin uusissa puitteissa. Nyt voin huokaista, vaikka tästä se vasta lähteekin.





Kuri on pitänyt hyvin opiskelun suhteen, ja koen edelleen että tämä yksin opiskelu on mun juttu. Joo, välillä turhauttaa, mutta enemmän mua suoraan sanottuna turhautti koulussa. Olin muka kuuntelevani, mutta todellisuudessa mietin ihan omiani. En opi kuuntelemalla, se on yksi suurin asia mitä opin lukiossa :D




Mulla kuluu siis päivät pitkälti opiskellessa, mutta hyvänen aika kun täällä riittääkin sille vastapainoa. Ensinnäkin jopa opiskelu on ihan huisia Budapestin keskuskirjastossa. Ihan mieletön mesta, ja siellä se inspiraatio ja motivaatio vaan valuu ihmiseen. Opiskelun vastapainoksi löysin aivan parhaan salin, juuri täydellisen. Pieni, mutta moderni ja monipuolinen. Siellä käy tosi kansainvälistä porukkaa ja siellä treenaaminen lasketaan oikeasti sosiaaliseksi tapahtumaksi :D Lisäksi täällä on käynyt perhettä ja ystäviö suomesta mun luona, ja täälläkin illat kuluu usein kaupungilla. Pakko sanoa että taidan rakastaa tätä uutta arkea.



2 kommenttia:

  1. Olipas kiva lukea kuulumisiasi! Arkesi siellä kuulostaa oikein mukavalta, eurooppalaiselta :) Oikein hyvää syksyn jatkoa! :)

    T. Eve

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä täällä todella viihtyy! :) Ihanaa syksyä sullekin <3

      Poista