sunnuntai 24. syyskuuta 2017

flunssaa ja syksyä

Mä oon nyt flunssassa, ja se onkin suuri syys siihen miksi tulin blogin puolelle kirjoittelemaan. :D Tää mun kirjoittelu on ollut tosi säälittävää, vaikka ajattelin että kaverit suomen puolella voi sitten täältä lueskella kuulumisia kun lähden unkariin. No niin ei varmastikaan ole ollut, kun oon ehkä pari kertaa vain ilmoittanut olevani hengissä, suunnilleen.


Nyt mulle iski syysflunssa mikä pakottaa lepäämään ja tekemään jotakin tylsyyttä vastaan. Hassua, että nyt kijroitan blogiin tylsyyttäni, eihän sen niin pitäisi olla. Oon vaan nyt elänyt niin paljon ihmisten keskellä että yksinkertaisesti en melkeinpä oo keksinyt mitään mistä kirjoittaa. Aiheita varmasti olisi, mutta kun jotain tulee mieleen, on heti ihminen lähettyvillä jonka kanssa voin jakaa asian. Asiat on edelleen mielessä, mutta ei blogiin asti. Ei blogi ennenkään ollut sosiaalisen elämän korvike, älkää käsittäkö väärin. Ennen vaan ehkä ajattelin hyvän ajatustulvan tullen ensimmäisenä, että voisin kirjoittaa siitä tänne.






Flunssan ansiosta oon nyt pysähtynyt nauttimaan syksystä. Täällä ei vielä lehdet muuta värejään, mutta tunnelma on syksyinen. Kaivoin kaapista kaikki kynttilät ja villapaidat esiin, koristelin asuntoa syksyisemmäksi ja leivoin syksyn kanelipulla-annoksen. Päätin eilen myös panostaa ja pitää rentouttavan kylpy-illan, ja ai että se teki tehtävänsä. Tosin ajankohta kylvylle ei ollut välttämättä paras, juuri IT-leffan katsomisen jälkeisenä iltana. :D  Onneksi mun kylpyhuoneessa ei tapahtunut mitään tavallisesta poikkeavaa, eikä pellejä tullut viemäristä. Kynttilöitä, musiikkia, kuumaa teetä ja kuuma kylpyvesi. Ei, en voi flunssassakaan nyt valittaa.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti